tisdag, april 10, 2007

You are

...not protected against new threats until you renew your subscription.

Varningen från Norton AntiVirus slår emot mig när jag rör vid datorn.

Och jag önskar att det fanns ett virusprogram för, eller snarare mot, allt som hotar i livet.

Men kanske är det ändå så att det är motgångarna, farorna och hoten som gör att vi växer oss starkare. Vill jag tro.

Kanske är det också därför som miljöfrågorna är det som folk i Sverige just nu oroar sig mest för.

Vi håller kanske på att uppdatera virusskyddet?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Säga vad man vill om gamla Telia. Men ett mer bekymmersfritt förhållande till min internetleverantör har jag sällan upplevt. Brandvägg, virusskydd, ALLT fixas och uppdateras, utan att man behöver göra något själv.

Suveränt!

Fast det var ju egentligen inte det som ditt inlägg handlade om..... hm!

Lena sa...

Ja, det kan vi väl hoppas. Jag är oroad, min äldsta dotter snudd på stressad. Jag kan förstå det för framtidsperspektivet är inte så ljust. Det hänger på så många faktorer/ människor.

Anonym sa...

Hallå där!!!!!!

Tjuvläsa hos andra.

Nu vill jag läsa något hos dig.

:)

Marge_II sa...

Bert(1): Nä, just det. Och eftersom inte Telia ville ha mig så ...

Panter: Dessvärre är det väl just människor det hänger på ;-/

Bert(2): Inlägget ovanför tror jag inte att du ville läsa. He. He. :-))