måndag, april 16, 2007

Favorit i

...repris.

I natt kom vi hem. Sonen ser ut som en tvättbjörn och själva lyser vi som stoppljus.

Storm på vägen dit, nedfallna granar över vägen och en bil som blåst i diket.

Den första dagen i backarna bjöd på snöblandat regn som efterhand övergick till enbart regn. Blött.

Sen blev det bara bättre och bättre och lördag-söndag; kanonväder! Strålande sol och + 18,7 grader nere vid kabinbanan. Trots detta var det bra med snö och fin skidåkning. Lite varmt, kanske.

Tänkte ni ville veta :-)

Edit: Ni förstår väl att det var helt underbart?!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Inte ett dugg intresserad. Tacka vet jag Spa i Tallin!!

Marge_II sa...

Monkan: Spa i Tallin var säkert också bra ;-)

Anonym sa...

Haha - Jag har minsann mitt kvar!!!

:-P

Marge_II sa...

Bert: Alltså, vi kanske ses i Gränsen i maj, då?

:-)

Anonym sa...

Funderade på om ni blåst alt. regnat bort. Har följt väderleksrapporterna och undrat hur ni haft det. Bra trots allt - låter det som.

Marge_II sa...

Maja: Det har varit jättefint. Lördag och söndag helt osannolikt bra med strålande sol och bra skidåkning.
Sen att det var rea på skidutrustning och skidkläder gjorde ju inte saken sämre. Eller...vänta....behövde jag verkligen nya pjäxor?...(Jo, det gjorde jag:-))

Anonym sa...

Då kanske jag behöver dina?

Anonym sa...

Dina gamla, alltså.

Marge_II sa...

Maja: Det vore kanske en idé. Du har ju testat storlek och modell :-)