måndag, mars 26, 2007

Stockholmsresan


...blir precis så där trevlig som det kan bli när man inte har några förhoppningar om något speciellt.


Jag har varit så less och trött på denna stad, sådär så att jag slutat se hur vackert det egentligen är där.


Men den välbehövliga pausen har suddat undan stresshinnan som tidigare vilat över mina ögon när jag varit i Stockholm och nu njuter jag av fulla drag. Både av staden som sådan och det utbud som erbjuds.


Det är som att upptäcka Stockholm på nytt.


Kul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är kanske så Sthlm skall avnjutas - som besökare? Att bo där är döden för själen!

Och då blir man kallad stockholmare också, vilket enligt dagens tidningar är ett skällsord. Och det vill man ju inte utsätta sig för.

Marge_II sa...

Maja: Så är det nog. Men det var kul att få guida dig runt i stan :-)

Och, som sagt, vem vill kallas stockholmare?