torsdag, mars 15, 2007

Skenet bedrar




...Att man aldrig lär sig!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Den där skulle jag gå tillbaka med. Bums!

(Säger han som har två livsmedelsbutiker inom 75 meters avstånd hemifrån.)

Marge_II sa...

Av tre inköpta såg två ut så där. Den tredje har jag inte vågat mig på; den kanske är likadan :-(

Anonym sa...

Lika lättlurad är jag,om det kan vara någon tröst!

Marge_II sa...

Mammamia: Det är alltid ett vågspel varje gång jag köper exotisk frukt - och som regel blir jag besviken:-(

Anonym sa...

Man blir så himla upprörd och borde verkligen tala om för butiken hur det ligger till men det är väl ändå ingen idé:)
Skönheten bedrar gå på dom fula frukterna istället.
Kram

Anonym sa...

Milk it for all it's worth.
Make sure you get there first.
The apple of your eye.
The rotten core inside.
We are all prisoners.
Things couldn't get much worse.
I've had it up to here, you know your end is near.


Vers 1 på en låt av en av mina favvogrupper var det första som slog mig när jag såg bilden. Även om det inte är ett apple.

Anonym sa...

Had enough

Trist att frukten är så där när man siktat in sig på det saftiga goda och lagt ut en bra slant på dem oxo. Undrar om dessa exotiska skapelser behandlas på något vis så att de inte mognar så snabbt på utsidan, medan frukten ruttnar inifrån?

Marge_II sa...

Monkan: "Skönheten bedrar" - då är det som vanligt, alltså :-)

Tommy: "The end is near" - för frukten i alla fall ;-)

Maja: Irriterande är det!

Anonym sa...

Det är skönt att slänga det på det vackra när jag är ful och fet:)

Marge_II sa...

Monkan: Jamen, så är det ju. Ja inte att "skönheten bedrar" och inte att du är ful och fet - men projiceringen...