söndag, april 12, 2009

Dags för en ny

...talang?

:-)

6 kommentarer:

Bert sa...

Hon är helt otrolig. Paulina Potts?

Maja sa...

Sjunger bra - men är det verkligen så speciellt speciellt? Mer än att man inte har upptäckt det förut i hennes liv? DET tycker jag är märkligt. I övrigt tycker jag att hennes röst tenderar karaktärslös dussinvara.

Exceptionellt? Nej, inte enligt mig. Å andra sidan kan det bero på att jag är avundsjuk som redan passerat 47 och ännu inte sjunger så bra som henne...

Jag får gå i graven med min oförlösta och ännu okända gåva...

Marge_II sa...

Bert: Såväl publikens som juryns miner visar tydligt vilken syn man har på 47-åriga tanter. Kul då att kunna överraska så.

Maja:Men viiii vet ju hur bra du är på att sjunga.
Du får väl söka till Idol nästa gång. Det lär ju aldrig vara försent, har jag hört.

Maja sa...

Jag tror jag passar bättre i program som tar lyten och tillkortakommanden på allvar...

Knapsu sa...

Det där var ju inget kul!
"Inbäddning inaktiverad på begäran"
:-((

Marge_II sa...

Knapsu: Det är bara att kämpa vidare.
"Klicka på och du skall finna ;-)"