tisdag, oktober 07, 2008

Ikväll klippte jag

...sonen.





Det skulle jag inte ha gjort!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen ge sig på det krullet! Hur vågade du det?

Om det inte var så att du egentligen klippte till? En första erfarenhet för hans del i så fall...

Turtlan sa...

..... å nu är han helt knäckt över sin nya så kallade frisyr?

Marge_II sa...

Maja: Jag trodde att det var det, krullet, som skulle rädda mig. Att ev misstag inte skulle synas så mycket, alltså.

Jag tänkte fel!

Turtlegirl: Nä, inte han.

Men jag har gett honom pengar till en riktig frisör, om man säger så ;-)

Anonym sa...

Hmmm Min son påminde mig i måndags om löftet att betala till en riktig frisör efter min "körning" dagen innan skolavslutningen....
Händelsen hade jag helt förträngt, och jag betalar snabbt så jag kan sjunka in i förträngning en gång till....

Marge_II sa...

Monkan: Jag kan ju tycka att vid vår ålder borde man ha lärt sig att inte ge sig in i sånt man uppenbarligen inte klarar.

Jag har ju försökt förut...med samma mediokra resultat. ;-)

Anonym sa...

Tro, jag vill känna tro.....