söndag, juli 06, 2008

Jag spelar aldrig

...på hästar. Jag förstår mig inte på det helt enkelt.

Eller enkelt och enkelt, det verkar vara riktigt svårt med tanke på hur många som spelar och så få som vinner.

Men igår gjorde jag ett undantag.
Jag köpte en Harry Boy, influerad av lördagmorgonens TV-program där det talades om storvinster på runt 40 miljoner.
De pengarna skulle komma väl till pass, tänkte jag.

Nu i eftermiddag kom jag på att jag kanske skulle kolla den där kupongen så jag gick in på ATGs hemsida.

Det hör det till saken är jag är osäker på hur man ska läsa den där lilla lappen men om jag nu förstått det hela rätt (om alltså) så har jag 7 rätt.

Några 40 miljoner lär dock inte ramla in men jag är jätteglad ändå. Och den där Harry verkar vara en klippa på att tippa :-)


4 kommentarer:

Turtlan sa...

Hur mycket blev det???

Räcker det till en resa till Söderhavet eller kanske till Säffle...?

Jag vann hela 180n kr förra helgen på Joker, och nu i helgen 63 kr också. Kommer lite längre än Säffle t o m ;-))

Marge_II sa...

Turtlegirl: Om Söderhavet ligger runtom Växjö så är det där vi hamnar i början av augusti.

;-)

Anonym sa...

Behöver du hjälp med att sprätta resten, som inte går åt till Växsjöresan, så tuta bara till. 40 miljoner kan vara tufft på egen hand, så jag ställer upp! Man får ju offra sig för sina vänner.

Marge_II sa...

Maja: Tack!

Jag visste väl att jag kunde lita på dig.

Thats whats friends are for.

:-)