tisdag, januari 29, 2008

Stenarna ser ut som små bakelser

...som flyter omkring i forsen.





7 kommentarer:

Turtlan sa...

Härliga bilder! Så kul hattarna ser ut :-))
Konstverk i naturen!

Jag längtar så efter snö här nere i södern! Den vi fick försvann fort!
Kanske Du kan skicka ner lite.....?

Turtlan

Anonym sa...

Maräng! Yummie.

Elisabet. sa...

Men oj .., sånt har jag ALDRIG sett i hela mitt liv!

Marge_II sa...

Turtlegirl: Visst ser det roligt ut.

Tänk, äntligen har vi fått snö - bara det nu inte blir så varmt att den tinar bort igen.

Maja: Gottegris ;-)

Elisabet: Inte jag heller!

Anonym sa...

Får flashback till mina marängupplevelser i alperna. Det såg lika gott ut där...

UllaMona sa...

Vilken rolig bild...tänker på skum sockerbitar, vet inte om de heter så... tänk vad naturen kan skapa!!

Marge_II sa...

Maja: He he. De upplevelserna har jag förträngt.

Ullamona: Ja, visst är den lustig bilden.