fredag, januari 04, 2008

Jag säger bara

...Charlotte Kalla!

7 kommentarer:

Anonym sa...

(Med risk för att bli lynchad) det springer Kalla kårar efter ryggraden när jag ser henne. Vilken tjej

Marge_II sa...

Monkan: (Gränsfall ;-))
Visst är hon något utöver det vanliga - älskar hennes orädda attityd!

Turtlan sa...

Japp va kul det är! Synd det inte är vinter OS i år ;-)) Då kunde ett och annat guld ramla in!

Gokväll från mig!

Marge_II sa...

Turtlegirl: Vi får hoppas att hon konserverar formen till de riktigt stora mästerskapen. Fördelen med att det inte är några i år är att hon hinner samla på sig mer erfarenhet och taktiskt tänkande.

Marge_II sa...

Alla: Uppdaterat söndag: Det taktiska tänkande verkar finnas där redan. Vilken tjej! Vilken bragd!
Satt jag inte där lite tårögd när hon hann i fatt finskan och sen när hon gjorde rycket.
I m p o n e r a n d e!

Turtlan sa...

Jag med också lätt tårögd då i em. Vilket ryck! Å härliga Gunde var med och sprang där i backen!

Ikväll blir det jag som bänkar mig framför Sportnytt. Hoppas de har gjort ett sånt där härligt "följa henne hela dagen" reportage!

Grattis frk Kalla!

Turtlan

Marge_II sa...

Turtlegirl: Det är nästan så att man ska bänka sig framför TV:n och se intervjun i kvällens "Lilla Sportspegeln"