söndag, oktober 21, 2007

Hela dagen


...kämpar solen förgäves.

18 kommentarer:

Anonym sa...

Men människa! Det där är ju den vackraste bild jag någonsin sett. Det ser ut som en tavla!

Anonym sa...

WOW imponerad!!!
Grattis

Marge_II sa...

Matilda & Monkan: Ja, det kanske inte är den bästa men det är nog den vackraste bild jag tagit.
Tack!

Elin te' vardags sa...

Ja samma här. Men hos dig blev det en vansinnigt vacker bild! Hos mig blev det... Mörkt. Heh.

Marge_II sa...

Elin: Mörkt var det liksom hela dagen fast solen försökte verkligen tränga genom dimman - förgäves.

Villa Nian sa...

Hittade hit via MildaMatilda! Så vackert, vackert vackert :-)

Marge_II sa...

Tina: Tack! ;-)

Anonym sa...

Vad gjorde väl det att inte solen kom fram när det blev så där vackert istället. Vilket foto! Du kan du!

Anonym sa...

PS. Kan man få sno den och använda som höst-skrivbord?

Annika sa...

Vilket foto, Marge!! Jag är super impad!!! Underbart!!!

Marge_II sa...

Maja: Du vet, även en blind höna o s v... ;-)

Självklart kan du använda bilden - den kanske kan påminna dig om ...SCA, typ :-)

Marge_II sa...

Annika: Tack och bock.

Anonym sa...

Men alltså! Här skrev jag ju en kommentar igår. Vart har den tagit vägen?

Nu minns jag inte så noga vad jag skrev, men jag tror jag tyckte att det var en toppenbild.... Jo, bestämt så var det. Mycket vackert!

Marge_II sa...

Bert: Ibland försvinner kommentarer i cyberspace - i det här fallet förmodligen för att jag inte ska drabbas av hybris ;-)

Tack!

Dubbelörn sa...

Vilken underbar bild...

Kommer ihåg längre fram när solen kämpade sig upp över horisonten o när den till slut inte alls visade sig... Den biten är nog den jag saknar minst fr Tornedalen...

Kramar

Marge_II sa...

dubbelörnen: Just det där mörkret kan jag också undvara :-).

Förresten, välkommen till min blogg, jag tror inte jag sett dig här förut.

Anonym sa...

Den här bilden anmäler du till Expressens fototävling och vinner 100.000 pengar (se deras webb längst ner). Det är en order!

Om inte du gör det så anmäler jag dig och den. Serrö.

Marge_II sa...

Maja: Consider it done!

Så nu väntar jag bara på din röst ;-)

P.S För att hitta igen den bland alla andra bilder sök på postnummer: 94143

D.S