söndag, juni 10, 2007

Den tappra lilla

...skaran som ibland följer min blogg har säkert upptäckt hur sällan jag uppdaterar och hur sällan jag kommer med något kvickt och läsvärt.

Jag skyller på sommaren - och glömmer att mitt bloggande avtog redan under våren.

Och jag lovar att det kommer inte att bli bättre på ett tag. Kanske lägger jag in några bilder av våra olika pågående projekt på tomten, kanske kommer en klagosång efter en misslyckad golfrunda, kanske kommer en reseskildring från den planerade resan. Den där resan som alltmer börjar kännas som att "det blev en tummetott" - jag tror att vi ska vara glada om vi kommer oss söder om Danmark ;-).

Nåväl;

jag önskar er alla en underbar sommar.

Själv kommer jag att titta in här någon gång då och då och ni är välkomna att göra samma lika.

6 kommentarer:

Lena sa...

OK, kan tänka att det samma gäller många bloggare. Blir det en vädermässigt trist sommar sp kanske det ändras, men...

Jag önskar dig en fin sommar i norr och i Danmark eller var det nu blir!

Anonym sa...

Ha en fin sommar du med! *vink vink*

Anonym sa...

Ha en underbart lat och ledig sommar. Vi ses kanske i Norrbotten en sväng eller när ni stannar till i E-tuna för första etappen på europaturen (hur vida omkring den nu kommer att sträcka sig). Kramar

Elisabet. sa...

Jag önskar dig detsamma .. hälsar Elisabet som just nu tittade in.

Anonym sa...

Jaha - Ja, ja. Detsamma då!

:)

Marge_II sa...

Alla: Som sagt; en underbar sommar - men snälla någon, låt den ta fart!

(kommentaren föranledd av +9,5 grader idag vid lunchtid)