tisdag, januari 09, 2007

Nu mina vänner

...ska vi se vad som avslöjats om mig genom bloggen.

Jag tar alltså tjuren i hornen och avslöjar 5 sanningar om mig själv, fast en är falsk. Frågan är bara vilken?


  1. Under en skidtur i Abisko stod jag helt plötsligt öga mot öga med ett lodjur.

  2. Sonen föddes bara 14 månader efter att jag och mannen träffats. Den biologiska klockan hade börjat sin nedräkning och det fanns ingen anledning att vila på hanen, så att säga.

  3. Jag har till mannens förtret besökt bilmässan i Genève.

  4. Jag har blivit bjuden på en femrätters lunch i JCDecaux representationsvilla i Paris.

  5. Jag har genomfört revision åt den amerikanska ambassaden.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen aning,gissar på att 5 är osann....

Anonym sa...

Jag är mycket avundsjuk på någon som hamnat öga mot öga med ett lodjur. Jag gratulerar dig till det.

Sonen föddes 14 månader efter första träffen. Det är sant.

Bilmässan i Genève får mannen följa med till nästa gång, om han är snäll.

Amerikanska ambassade i Laos behövde hjälp av en driftig kvinna från pitetrakten. Det är sant.

Återstår den där femrätterslunchen. Det var en middag!

Knapsu sa...

Öga mot öga med ett lodjur,njaaa det tror jag inte på!

Anonym sa...

Jag tror bilmässan är ljug.

Anonym sa...

När får vi veta???

Hälsningar från;Mia-nyfiken

Marge_II sa...

mammamia: jag lade just ut en post för att locka lite fler att kommentera. Men svaret kommer snart; så länge kommer jag inte att vara ute och fiska :-)

Anonym sa...

Bilmässan är påhittad!
/Birgitta
www.lyckligagatans.blogg.se

Marge_II sa...

birgitta: You made my day. Det förändrar dock inte vårt "förhållande" :-).

I morgon, fredag, presenteras facit. När jag vaknat.

Anonym sa...

Man får väl fortsätta flirta, ;-)
/Birgitta

Lotten Bergman sa...

Men nu jädrar. Det här var ju jättesvårt.

Nej, det var inte den amerikanska ambassaden som behövde din revision. Det var den svenska, som du besökte när du ändå var på bilmässeresan.