torsdag, oktober 19, 2006

Rekryteringsomgång två

...kommer jag försent till.
Har fått fel adress och virrar runt innan jag slutligen hittar lokalen.
Bra start för ett nytt jobb :-/

Psykologsamtal. Sjunker ner i en skön fåtölj. Och jag pratar och pratar. Och pratar. Lämnar ut mig.
Mitt liv är upplevelserikt. Mitt CV är rätt omfattande.
Tänk att få tala om sig själv och vad man gjort och varför. Till en som bara lyssnar. Vilken lyx.

Efteråt känner jag mig lite ... tom? lurad? utnyttjad?

Gör tester.

Och psykologens slutsats är klockren.

Inte dålig, inte negativ, bara klockren. Men det innebär antagligen att jag inte får den aktuella tjänsten.

Men jag har haft mina 5 timmar of Fame.
Alltid något.

...och solen går ned.
Så trött jag är.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men snälla vännen, det kommer att ordna sig ska du se.
Ringer i morgon.
//C

Anonym sa...

Nämen - vi delar samma erfarenhet. Märkligt. Har du nån e-postadress?

Marge_II sa...

Jag mailar dig under veckan.